2015(e)ko abenduaren 15(a), asteartea

BADATOZ GABONAK...

Kaixo!!

Azken egunotan etengabe entzuten ari garen gabon kantaren bideoa luzatzen dizuegu, etxean nahi baduzue entsaia dezazuen Josebarekin ikasitako dantza.

9 iruzkin:

  1. nire amari erakutzi diot dantza eta esan dit oso saila dela
















    ErantzunEzabatu
  2. Bideo hau oso baliogarria iruditu zait orain etxean entsaiatu ahal dudalako . Eskerrik asko argitaratu duzulako

    ErantzunEzabatu
  3. Dantza hau Josebarekin egin genuen eta uste dut bideo honetan begiratu zuela

    ErantzunEzabatu
  4. Niri asko gustatzen zait bideo hau guk ere dantzatuko dugulako

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Kristina ,barkatu atzerapenagaitik ordutegi estu bat neukalako eta ezin nuen iruzkinak bidali.Eskerrik asko Kristina bideoagaitik, ez nuen aurkitzen bideoa
    google eta horrela obeto jakingo dut dantza.Zorionak, gabon eta urte berri on.

    ErantzunEzabatu
  6. Eskerrik asko bideoa argitaratzeagatik,orain dantza ikasi eta ensaiatu ahal dut.

    ErantzunEzabatu
  7. kristina urte berri on.Nire arraba nireki etxean dantzatu genuen eta oso ondo zekien nire arreba.

    ErantzunEzabatu
  8. Gabonak zein ondo baina .Gabonetan 6 ikasleei espero dut beraien gauzak eskatu dutenak ekartzea

    ErantzunEzabatu
  9. OLENTZERO ONDO PORTATU NIREKIN MESEDEZ

    ErantzunEzabatu