2015(e)ko azaroaren 13(a), ostirala

MESEDE KATEA

Kaixo guztioi:

Gaurko ekarpenak "Maitasuna" du izenburua, eta hainbat ideiarekin lotu dezakegu. Maitasunez eta errespetuz jokatzen badugu, jasoko ditugun erantzunak horrelakoak izango dira ere bai. Maitasuna eta jokaera onak kutsakorrak dira. Hori guztia, oso modu xarmantgarrian azaltzen da hurrengo bideoan. Ikus eta goza dezagun!!



Bideoa ikusi ondoren, ulertzen al duzue sarreraren izenburua? Zer da mesede katea? Zergatik izenburu hori? Gure ikastola edota gelako esparruan horrelako zerbait martxan jar daitekeela uste duzue? Zertan? Hobeto ibiliko ziren gauzak bihotzez eta jokaera onak izanez gero?

Bideoan agertzen diren azkenengo esaldien itzulpenarekin amaitzen dugu gaurko saioa:

"Maitasun apur bat emanez gero, zure maitasun apur bat jaso dezakezu."

"Maitatu ondokoa zeure burua bezala."

4 iruzkin:

  1. Nire uztez maitasuna daukagun gauza garrantzitzue a da eta nai duzunean eta doanik dagoen gauza bakarra dela uzte dut, zer egingo genuen maitasuna gabe?... pentsatu EZER😍

    ErantzunEzabatu
  2. Denok pizkatxo bat egiten badugu, azkenean gauza handi bat bihurtuko da.

    ErantzunEzabatu
  3. nire uztez,bideo oso polit bat da, izan al da gauza ez ain larria baina bezte batzutan osos larriak izan daiteke eta munduan orrela gendearekin obeto joango zela pentzatzen dut

    ErantzunEzabatu
  4. Niri laguntzen badidate nik gero beraiei erebea. adibidez:nik ez daukat tenperak margotzeko ematen didate baina gero nik esfotsua egin behar dut berari laguntzeko. Ezin dugu margotu ezer gurea ez bada

    ErantzunEzabatu